МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Підготовка освітнього процесу для дітей з ООП:

• облаштування освітнього середовища (доступність);

• забезпечення необхідними навчально-методичними і наочно- дидактичними посібниками та допоміжними засобами навчання відповідно до потреб здобувачів освіти;

• вивчення наявних документів дітей з ООП для організації інклюзивного навчання;

• опрацювання нормативно-правових актів;

• введення посади асистента вчителя, практичного психолога, вчителя- дефектолога та інших фахівців (за потреби);

• наявність асистента дитини (за потреби);

• видача необхідних розпорядчих документів (накази);

Забезпечення освітнього процесу:

• проходження педагогічними працівниками підготовки (перепідготовки) для роботи з дітьми з ООП;

• створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП потребами в закладі загальної середньої освіти;

• складання ІПР (індивідуальної програми розвитку) для дитини з ООП;

• придбання засобів корекції згідно з ІПР;

• складання та затвердження розкладу корекційно-розвиткових занять;

• оформлення та ведення необхідної документації;

• проведення консультацій з батьками щодо особливостей навчання і розвитку дитини;

• проведення консультацій з фахівцями ІРЦ, які проводили комплексну оцінку дитини, з учителями, які навчали дитину в попередні роки або в інших закладах освіти;

• аналіз особливостей психофізичного розвитку учнів з ООП, соціальних умов розвитку;

• виявлення разом з учнями і практичним психологом труднощів і проблем, які вони відчувають при сприйнятті навчального матеріалу;

• зосередження уваги на сильних сторонах учня під час проведення навчальних занять;

• підтримка позитивної мотивації навчання.

/Files/images/1bez_barrv/изображение_viber_2024-01-24_08-52-47-115.jpg

/Files/images/1bez_barrv/изображение_viber_2024-01-23_15-02-11-051.jpg

/Files/images/1bez_barrv/изображение_viber_2024-01-23_15-02-11-116.jpg

/Files/images/1bez_barrv/изображение_viber_2024-01-24_08-52-51-158.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 143